Ewidencje i rejestry prowadzone przez OPS

Ewidencje i rejestry

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy prowadzi następujące ewidencje i rejestry:

  1. Rejestr zarządzeń dyrektora Ośrodka
  2. Rejestr  upoważnień i pełnomocnictw,
  3. Rejestr kontroli,
  4. Rejestr skarg i wniosków,
  5. Rejestr zamówień publicznych,
  6. Rejestr umów i porozumień z instytucjami i podmiotami gospodarczymi,
  7. Rejestry decyzji i postanowień,
  8. Rejestr wydawanych zaświadczeń dot. klientów,
  9. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
  10. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba